Вже 4 рік поспіль навчальні заклади України працюють в рамках реформи нової української школи. Прилуцький ліцей №7 пішов на крок уперед і став одним із 4 закладів у Чернігівській області, які в рамках експерименту працюють уже з учнями 5 класів.
То як проходить експеримент?
Учні 5-Б зосереджено працюють з пластиліном. До речі, зараз у них не урок праці, а практичний курс процесу «пізнаємо природу».
В основі майже усіх навчальних предметів пілотних класів лежить потужна практична робота, а не традиційне зубріння теорії, розповідають вчителі.
Навчання в рамках експерименту дає велику свободу вибору для педагога, розповідає вчитель біології Олена Федосенко.
Світогляд та підхід до навчання дітей, які вже 5-й рік навчаються в рамках реформи НУШ суттєво відрізняється від усталених норм традиційної школи, наголошують педагоги.
Роксолана Радченко класний керівник пілотного 5-А класу та вчитель англійської, каже - навчальна програма суттєво відрізняється, звісно в кращу сторону.
Підручники та посібники для пілотних класів теж суттєво відрізняються, зауважують вчителі. Це дозволяє більш досконально і креативно підходити до вивчення предмету.
Від одного експерименту відразу до іншого. Директор 7-го ліцею Володимир Зуб каже - бути першопрохідцями завжди не просто, проте дуже цікаво. Впровадження нового держстандарту для базової середньої освіти вимагає колосальної підготовки.
Нова українська школа працює без оцінювання знань учнів. Проте вже в 5-му класі оцінки таки почнуть виставляти, розповідає директор і відзначає, що навчальна програма у пілотних 5-х класах складніша за попередню.
Загалом участь в інноваційному проекті всеукраїнського рівня беруть 4 навчальні заклади в Чернігівській області. В Україні їх біля 130. У Прилуках пілотні 5-ті класи запрацювали лише на базі єдиного навчального закладу – ліцею №7.
За інформацією телеканалу ТІМ.